Medicin!



Hämtade ut min välbehövda medicin! Om den fungerar så bra som jag hoppas på så ska jag nog gifta mig med den. Har haft en helvetesdag med kroppen idag så när jag kom hem så bara rann tårarna och jag ringde olyckligt till N för att få tröst. Hatar att vara så svag! Efter så la jag mig och sov, vaknade och åt två smörgåsar och sedan sov igen, men den tryckande huvudvärken gav inte med sig. Sen hämta lillan. Stackaren ville vara ute en stund men jag klarade inte ens det. Har så dåligt samvete och känner mig som världens sämsta mamma ibland. Idag fick jag i mig en mugg yoghurt till frukost, en clementin och två smörgåsar med ett par glas juice. Inte särskilt hungrig nu heller, så här i slutet av dagen.

Höll på att säcka ihop på apoteket då det visade sig att receptdatorerna var ur funktion och en apotekare sprang fram och hänvisade till det andra apoteket som öppnat på Bergvik. Hade inte N varit med hade jag kysst karlen. Likaså kvinnan på andra apoteket som undrade om jag ville ha ett glas vatten på direkten, trots kön.

Lyckades ta mig igenom hela ICA maxi, med ett antal vilopauser. Nu ska jag försöka se på det ljusa, och fick råden igår att försöka "leva" till på måndag och är jag inte lite bättre så ska jag ringa till sjukhuset. Så jag ska leva till måndag och sedan sätta upp nästa delmål, att min underbara Kajsa kommer från Umeå på fredag!

Uppmuntran, ja tack!



Kommentarer
cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

1,5 år sen ungefär feb 2010 :)

Inte just nu :)

2011-10-27 @ 21:24:22
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
sandra nensen

Vad är det som har hänt?

2011-10-27 @ 22:00:10
URL: http://sandranensen.blogg.se/
L

men lilla vännen vad är det med dig egentligen? :(

2011-10-27 @ 22:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0