Nygammal telefon



Bytte min telefon igår, för som tur var hade vi en extra telefon hemma. Urgammal... Eller ja, 3 år sedan vi använde den. Bläddrade igenom riktigt gamla sms vilket var jätte kul då jag sparat de roligaste. Också bilder och videoinspelningar! Hade som bildskärm en bild på dottern när hon var 6 månader! Hittade en video som jag inte alls mindes på när dottern lärt sig ställa sig upp och stod och vinkade. Glädjetårarna var ett faktum. Även på familjens nu gamla hund, som var jätte sprallig då och på min lillasyster som klippt av sig allt hår...

Inte helt säker på om jag har kvar alla nummer så bli inte så upprörda om ni hör av er och jag undrar vem ni är... Och alla nummer har lagt sig lite annorlunda jämfört med andra telefonen. Men jag ska väl komma på hur man gör. Än så länge klickar jag ut mig på internet hela tiden när jag ska in på menyn.

Igår för övrigt var helt underbar! Förstår inte varför jag ens hade med min kamera, sedan smällen tar den urusla bilder i mörker. Bad Sofie skicka de bilder som hennes kille tog istället och kan berätta lite mer då. God mat med mycket trevligt sällskap. Alla från den gamla klassen kom inte, men de som man fått bäst kontakt med var där och jag saknade inte de som var borta direkt. Två av lärarna var där också, varav ena deklarerade att nu när vi går i "FL3" så läser vi inte en enda bokstav. - Mer än menyerna! var jag ju bara tvungen att inflika. Jag hade så rätt så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0