Små uppskattningar



Jag om min kära älskling har en liten grej som vi kört med genom åren, vi brukar ibland uppvakta och överraska varandra med små presenter ibland. De behöver varken vara dyra eller jättenyttiga saker. Här köpte jag en penna på Mansion där det stod hans namn och dess innebörd. Inslagen så la jag den i hans Sprintso låda så han skulle hitta den när han var iväg och dömde. Alltså att han skulle ha pennan till fotbollen. Dock tog det honom en vecka innan han hittade den, trots flera matcher.

Han är dock lite tråkig. Han avslöjar att han har en överraskning på G. Sådant hatar jag. En överraskning ska ju just vara en överraskning... Han avslöjade vad som väntade igår, och jag vet att den är här någonstans.Inte okej enligt mig. Så igår så somnade ju lillan och hon vill ju vara med vid öppningen (allra helst öppna den själv) och nu när hon är vaken så jobbar han. Han tycker det är jätte roligt. Dålig humor.

Gör ni något liknande med era respektive eller någon speciell?



Kommentarer
Linn

Nja, vi är rätt dåliga på sånt. Händer väl nångång iaf. Fast vi GÖR mkt ihop. Typ har ju alla intressen gemensamma.



Vi brukar oftast inte ens köpa presenter eller julklappar till varann. Eller årspresenter. Fast ibland händer det ju...

2011-10-05 @ 22:02:30
hgh

hahah fan va kul det är så det ska va. assa de me att han lägger fram den du får se den men inte öppna skit kul!!!!

2011-10-10 @ 16:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0