Det känns bra nu



Vad härlig känsla jag har över livet nu! Gårdagen var trots mitt gnäll helt underbar. Vi var ute och mötte sambon när han hade slutat, så vi lekte i lekparken allihop. Sjukdomen har mig fortfarande lite i sitt grepp så jag var så trött när vi kom in, så jag skulle bara vila lite. Och när jag väl sov tungt så lagade far och dotter maten, fastän det var jag som skulle göra det. En ny duschad dotter och en sambo, med present, kom in och väckte mig när maten var klar. Fick öppna mitt paket, vilket innehöll filmen med min kändiskärlek Jack Sparrow. Han är storsint, min sambo...

För några dagar sedan kändes det som bekant inte livet allt för roligt och jag kände att jag inte hade något direkt att se fram emot. Men så ringde en fröken Kajsa och berättade att hon skulle komma hit någon månad tidigare istället, så någon gång i början av november! Och så ringde det om att jag fick det jobbet jag ville ha, Ska skriva på papper på torsdag. Jag älskar att arbeta på julbord, och nu är det julshow så det blir ännu mer nöje på helgerna från den 25 november och fram. Sen är det jul och nyår. Och nyss fick jag sms av en gammal skolkompis och sa att det var återträff nu den 14 oktober.

Gårdagskvällen blev ju mest komisk. Efter typ en timme kom han ut. Men då hade jag ju inte alls samma energi så det blev en jätte kort massage:

-Förlåt älskling, men jag orkar verkligen inte mer... Eller nej, jag tar tillbaka ordet förlåt. Skyll dig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0