Diss: Mc Donalds nya grilled chicken


Vi äter väldigt sällan på Mc Donalds. Och då menar jag väldigt sällan. Men nu så har de kommit med en nyhet som jag trodde kunde likna Burger Kings Grilled Chicken Baugette. Den verkar nämligen ha försvunnit från menyn, och var det enda jag äter på BK. Bad sambon köpa med efter fotbollen igår kväll. Men hu vad besviken jag blev. Tror inte ens jag åt hälften. Ingen hit. Brödet som ska vara lantbröd, var inge vidare, en ynka tomat och några salladsblad. Såsen var i överflöd, en grönbrun sörja som inte smakade mig alls. Nej, detta köper jag inte igen. Inget gott betyg om inte ens sambon äter upp den.

 



Kommentarer
Zarah

någonstans på inställningar kan man lösenordsskydda bloggen. =) kan skicka lösen, jag antar att du inte pratar så mycket med en viss person. jag vill kunna skriva av mig om den situationen mest, därför låser jag =)

2011-09-10 @ 18:54:00
URL: http://fluflu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0