Ingen matlust ännu

1 clementin och 1 lingongrova med ost samt citron te fick bli frukost. Jämt innan 12 idag med! Sen gick det utför igen och jag fick i mig 1 clementin till. När jag väl kom hem så blev det en mugg med saftsoppa och två hemmabakade rostade smörgåsar med smör. Lite pistage nötter under kvällen. Just nu sitter jag med en tallrik fil med flingor. Jag är lite kaxig med mjölkprodukter just nu då jag har hostmedicin nu.


Jag är rätt missnöjd att det var mindre än gårdagens intag av livsmedel, men jag kan inte hjälpa det. Matlusten? Vart är du? Vad har ni ätit idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0