KMS flatout - Värmeskyddade spray

 

För ett tag sedan köpte jag åter igen min superfavorit bland värmeskydd. Köpte den för några år sedan när jag klippt av allt hår, och då jag la lite extra pengar på håret. 250 kostade den, och den ligger fortfarande omkring på samma pris idag med. Men nu köpte jag den hos mitt i citys frisör och där kostar den "bara" 220 kronor. Den är helt perfekt för mina bångstyriga lockar och håret håller sig fortfarande luftigt och fräsch och jag har inte fått den där känslan att håret blir fett efter några dagar. Sen älskar jag ju spray före kräm, och detta munstycke är suveränt!

Men den börjar befinna sig på halvtomstadiet just nu, men så fick jag veta att minomin i Duvan huset i Karlstad (även där jag köpte den första gången) nu rear ut dem ( alla i hela KMS serien då de ska byta utseende) till 99 kr styck oavsett tidigare pris. Typiskt att jag fick reda på det när jag väl kommit hem från stan igår!

Så jag funderar på att trotsa skrällhostan och åka in och köpa hem ett lager. För andra som inte har tillgång till affären så har BangerHead också utförsäljning och de kostar även där 99 kronor. Och de har ju fri frakt på beställningar över 500 kronor. Ska kika runt lite där och se om jag hittar något annat så jag bara kan gå och lägga mig istället för att flänga runt... 



"Värmeskyddande spray innehållande fikon som rätar ut lockar när du fönar eller använder plattång. Skyddar håret vid värmestyling

Fördelar:
Perfekt för att göra vågigt, lockigt eller grovt hår rakt
Ger ett värmeskydd upp till 220C
UV filter
Speciellt framtagen för att använda tillsammans med plattång och fön


Användning:

Spraya generöst i ett handdukstorkat hår. För svag stadga, föntorka. När du använder tillsammans med plattång, håll 25- 30 cm ifrån och spraya. För bästa resultat, arbeta i små sektioner när du vill att håret ska bli helt rakt.


Tips:

För maximalt resultat, föntorka håret rakt med straightening creme och följ upp med hot pressed spray samtidigt som du använder plattången. Försegla frisyren med anti-humidity spray För maximalt resultat på ett grovt hår, använd hot pressed spray tillsammans med plattång och färdigställ frisyren med smoothing serum."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0