Lärdom till nästa sommar!





Jag har några saker som jag nu ångrar att jag inte gjorde mer utav denna sommar. Plockat mera blåbär och svamp. Och då speciellt i samband med skogspromenader med lillan och vovven. Skulle ha plockat mera vinbär. Grillade lite för lite. Också att det blev väldigt lite badning i år. Det får jag ta igen med att besöka badhuset med lillan. Med vovven har jag starka misstankar om att hon är mer än glad om hon får slippa något som har med vatten att göra än att dricka...

Saker jag inte ångrar är våran semester till Skåne. Det vill jag göra nästa sommar, men lite tidigare. Träffat härliga vänner, ni vet sådanna där som är äkta vara som håller vad dom lovar. Bästa är att jag har varit mammaledig. När jag gick i skolan så försvann mycket mor-och-dotter tid samt att jag var ute och reste i totalt 3 månader. Det har jag fått igen nu. Det är jag så lycklig över! Har världens bästa fästman som låtit mig vara det fullt ut!

Ska tänka ut vad som hör hösten till, så jag inte sitter i vinter med samma funderingar om jag ångrat något. Jag har lovat mig själv nu att lillan ska få gunga i massor, för det om något kommer ju försvinna under vintern. Men annars har jag inte så mycket att komma med.

Några tips? Ångrar ni något? Vad är ni glada för att ha gjort?



Kommentarer
Tur-i-oturen

Vilken tur att det kommer en sommar till nästa år :)

2011-09-07 @ 14:40:00
URL: http://turioturen.blogspot.com/
L

Jag har inte gjort ett piss. Bara jobbat,

Men när lönen kom så var jag nöjd ändå.

Det slutade med att jag trots allt var ledig 3v i aug. Så vill jag ha min nästa sommar också.

2011-09-07 @ 22:33:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0