Lite om dagen

Oj, vilken dag det har varit! En dag jag absolut inte räknat med. Först så cyklade jag in till staden för att gå på en anställningsintervju. Gick rätt bra, men hon intervjuade på löpande band så det är nog en del konkurrans. Jaja, får veta till veckan. Enda jobbiga är att jag måste hitta några svarta skjortor. Testade en jag hade hemma. Nu är det så att jag gått upp i vikt under sommaren, men min kropp har en förmåga att lägga vikt ökningen på helt fel ställen.

Det första som blir större är brösten. Men vid viktnedgång så är det så att det sista som det tas ifrån är brösten. Så jag har alltså växt ur mina bhar och skjortan gör att ja ser ut som något av en pinuppa. Skulle jag ta på mig ett par läsglasögon så skulle jag se ut som hämtad från en porrfilm. Får se det på den ljusa sidan, om jag inte hittar något mer passande så kanske jag i alla fall tjänar in lite extra dricks…


Men får se om det ens är nödvändigt. Kanske inte ens får arbetet. Väldigt fin väder för övrigt så jag surar fortfarande lite på mig sjäv då jag kunde haft med mig systemkameran och tagit lite extra fina bilder då jag cyklade omkring. Känner att jag inte varit igång med kameran på ett tag, så det resulterar mest bara i text här på bloggen. Tycker det är tråkigt att inte se bilder när jag själv läser andras bloggar. Men ni vet ju anledningen till svackan, det brukar ju inte vara såhär urtråkigt jämt...

Resten av dagen får jag visst ta vid ett senare tillfälle. Dagens möte har inte resulterat i det jag vill ha ut av det ännu, så får snällt vänta på det beskedet med. Fick en ordentlig cykeltur pga detta i alla fall. Alltid något. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0