Posten



Hämtade upp posten förut när vi gick hem från dagis. När jag bläddrade igenom så kändes allt så fasligt upprepat. Det kom liksom inte något nytt. Alla var adresserade till sambon. Skrattade lite när jag såg hans andra namn som var utskrivet på alla brev. Jag brukar aldrig få hela mitt namn utskrivet.

Förövrigt så fick vi ett brev igår, inkasso. Vi blev jätte fundersamma och undrade vad katten som gått fel. Det första är summan. Blev irriterade och letade efter det bolag som vi trodde försökte lura oss. Men då hittade vi att det inte ens var något av våra namn som var på själva räkningen. Utan posten har satt på en adressändringslapp på hela "fönsterrutan" så det rätta namnet inte syntes. Lite pinsamt att läsa andras brev, även om det bara visade sig om en påminnelse. Själva kuvertet är ju uppslitet så vi får väl ta och leta upp personen. Klantigt utav posten. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0