Ser ej ljuset i tunneln än

Hur trött på detta som helst nu. Näsan känns värre än någonsin, hostan lika så. Hostade då jag kräktes imorse. Japp, så mysig start på morgonen fick jag. Gör inte så ont i halsen längre. Men jag ser ut som ett spöke och känner mig inte så fräsch. Trots att man kan duscha varje dag så är man alldeles svettig på natten, trots att jag fryser. Värmen i elementen tack! Ställde mig på en våg förut och gått ned 3-4 kilo, blek i ansiktet. Förutom där man fått dålig hy som röda prickar samt röd pga torrhet. Näsan är värst då den till och med börjar svida.

Jätte gulligt av er som skickat sms igår och idag som frågar hur jag mår! Muntrade upp mig totalt! Har även släpat mig iväg till apoteket, så en starkare hostmedicin och en nässpray.

Ska strax ut och städa den andra bilen. Frisk luft. Samt att det ska komma några och titta på den. Glömt och berätta att vi sålde den förra och köpte en ny för några veckor sedan. Och ska nu sälja nr två. Min sambo är så nedrans ombytlig när det gäller bilar och teknik. Tur att det inte gäller mig! Har nu alltså haft 4 olika bilar på 2 1/2 år, bara för att han vill ha ombyte...



Kommentarer
Anonym

Jag har ägt ca 10 bilar på tre år ;)



/L

2011-09-26 @ 20:06:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0