Slöa dagar

Det första jag vill säga är att fy vad kallt det är på kvällarna! Gick med lillans dockfilt runt halsen när jag gick från bilen ikväll! När hände detta? Usch!

Igår sov lillan över hos sin gammelfarmor, men vad gjorde vi på våran barnfria kväll? Ingenting. Ingen hade energi. Idag har jag i princip inte gjort någonting alls. Efter att N slutat jobbet idag så gick vi och hämtade henne. Blev lite fika. Sen åkte vi på spontanbesök hos lillans farfar. Såg kung fu panda 2 och lämnade av vovven för helgen.

På väg hem så gjorde vi något som gör att jag säger emot mig själv i mitt påstående att vi nästan aldrig äter på Mc Donalds. Vi gick till och med in och åt i "restaurangen". Lillan var alldeles paff. Kan man det? För när vi väl köper något för att äta där så äter vi i bilen. Men lillan ville så gärna ha pommes, och vi orkade inte hålla på med fritösen hemma. Eller ens göra kvällsfika hemma. Så nu vet ni vad jag har gjort denna fredag. Tror jag ska gå och borsta tänderna nu och sova... Lite hungrig ändå, då en cheese burgare inte är ju inte direkt så jätte matigt. Dock har de riktigt goda äpplen i happy meal valen! Nå, äta? Orkar jag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0