2 veckor kvar till BF



2 veckor kvar nu till BF. Jag har haft en fruktansvärd dag. Eller morgon. Dagen bättrade sig. Är allt annat än lycklig. Suttit och skrivit av mig. Får se om jag delar med mig hit, men det tror jag. Situationen är för sjuk för att inte göra det egentligen. Önskat mig bort, tänkt tillbaka på annat för att distrahera mig. Tänk den som simmade i Medelhavet igen... Lätt, fri och en inte stundande förlossning i tanken. Imorgon blir det sjukhuset, för undersökning och diskussion om att sätta igång förlossningen tidigare.



Kommentarer
Sofie - Mamma till William

Hehe jamen de är ju lite "tjejfilm" & "killfilm" kanske :P hehe.

W har dock inte sett rapunzel, han kanske skulle kasta Bilar åt skogen om han såg den, vem vet ;P haha.

2012-04-11 @ 21:54:36
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0