Akupunktur för foglossning - åttonde gången - 18 nålar



Nytt rum idag med. Sambon tyckte vi skulle boka det när vi ska föda, då det hade en väldigt bekväm stol och tv... Gång nummer åtta idag då. Sattes 5 nålar fram, 11 i ryggen och så 2 i benen. Var gång jag ligger där tycker jag att jag inte gör något annat än just det. Känns som jag alltid är där!

Fick nu förklarat anledningen till de kraftiga smärtorna, som kommit "där fram" de senaste dagarna. Relaxinet har nu alltså verkligen jobbat på och det är i främre bäckenfogen som benen slår emot varandra när jag går. Skaver även när jag sitter eller ligger och vrider på mig. Alltså ingen bebis - på - gång smärta. Tyvärr. Kroppen bara betalar med ger ingen utdelning med andra ord.



(Bild)



Kommentarer
sandra nensén

usch jag tycker så synd om dig och tänker på dig så ofta!

Men nu är det inte långt kvar, och snart kan du förhoppningsvis leka med dina små guldklimpar och börja leva ett normalt liv igen

2012-04-24 @ 09:08:07
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Nina

tycker du att det funkar?

2012-04-25 @ 13:48:39
URL: http://deliciously.se
Lilli - BF idag!

Sv Nina: Ja, till viss del så fungerar akupunkturen. Den tar bort det mesta av den molande värken som varit i svanken. Det märks nör man inte gjort det på ett tag om man säger så. Jag var jätte skeptisk till det från början men är man desperat så är man och jag vill inte ta 10 tabletter om dagen...

2012-04-25 @ 14:34:45
URL: http://curiousme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0