Barnvagnslås på önskelistan!


Åh, sådan här vill jag ha! Vi har haft lite otur när det gäller andra människors tänkande och tyckande på skillnaden på "mitt och ditt". En vespa vi hade för flera år sedan höll på att försvinna, trots larmet som både tjöt och blinkade - och det var larmet som gjorde att jag vaknade så vi fick ha den kvar. Cyklar, framdäck på cyklar - till och med sadeln på en cykel försvann. Ena stänkskyddet på ena cykeln var senast som försvann. Någon av våra grannar har inte förstått det där med att ha portdörren stängd (porten är konstant låst och har portkod) och ytterdörren kan stå öppen hela dagen / kvällen. Sedan kan det även komma in folk från källargången.

Så lås ska vi ha oavsett, men detta med larm gillade jag. Om den kapas så sätts ljudet igång!



Kommentarer
Anna Johansson

SV: Om de är en tidning så hittade jag den inte idag tyvärr. Men kan kolla med chefen imorn lite noggrannare :)

2012-04-25 @ 21:43:23
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Linn

Smart!

Jag vill nog också ha ett sånt!

2012-04-25 @ 23:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0