BF+2



Ingen bebis idag heller. Ännu. Fast det finns ingen känning alls, om det nu betyder något. Det gjorde det ju inte sist så man ska väl inte säga för mycket. Är uttråkad. Har tittat på ett par inspelade avsnitt utav Revenge som jag sparat till sådana här dagar. Som de senaste dagarna har jag inga planer på att göra något alls, inte gärna så man åker och besöker någon heller. Vädret är emot mig och jag har ingen lust att rulla stolen genom vattenpölarna. Blir så blöt! Men skulle gärna vilja plocka in lite mer vitsippor... Dilemma... Började läsa en bok, men läste ut den alldeles för fort. Har avslutat några pysselprojekt och är inte jätte sugen på att börja med nya - inte långa i vilket fall då jag inte vet ifall jag kommer avsluta dem inom en rimlig tidsram.

Tips på vad man kan göra?



Kommentarer
Maria

Måste vara jättejobbigt att bara gå och vänta... :(

Hoppas att din bebis vill komma ut snart!

2012-04-27 @ 20:59:42
URL: http://mariasfotoklipp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0