Dagen i bilder



Vi gick till dagis denna morgon. Lillan undrade vart solen tog vägen. Bakom huset. Jag sa då att "mamma och pappa har solen i ansiktet", och det ville hon också ha då... Så här löste hon det...



Frän cykel som stod i stan. Ville - ha - en - nu känsla kom över mig tills jag kom på att en viss känsla av balans nog krävs, vilket jag i nuläget inte har. Trillade ihop två gånger påväg från duchen igår kväll, så jag kan ju drömma vidare.



I hissen påväg till semenarie. JAG ÄR VAKEN! Kanske spärrade upp ögonen lite väl ugglelikt för att bevisa motsattsen... Vi ignorerar det... Jag är vaken, ville bara visa det... Och att vinterjackan fortfarande passar...



Humor! Ungefär som egoistapan i reklamen som hänvisar att han saknar sin bästa vän och att bananer endast är till för apor... Läste aldrig texten i tidningen. Jag var trött. Bilder är bra.



Blev galet nyfiken när jag kom hem och såg att grannen hade fått paket... Varför får aldrig jag liknande paket? Jag måste ju hämta ut på posten. Gröna avundsjuka tankar hann tänka  missunnsamt att man skulle ringa till hyresvärden och skvallra och muttra något om brandfara. Men den gick över, jag tror på karma...  V A D  Ä R  D E T  I ? !



Kommentarer
Martina

Haha jag hade också blivit dödligt nyfiken. Stått och snokat som den lilla privatdetektiv som jag brukar leka haha

2012-04-04 @ 21:54:10
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Martina

Haha jag hade också blivit dödligt nyfiken. Stått och snokat som den lilla privatdetektiv som jag brukar leka haha

2012-04-04 @ 21:57:21
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Malin B

Haha du kan nog sluta vara avundsjuk ;-P Precis sånna kartonger får vi till jobbet och det är vuxenblöjor i dem :-)

2012-04-04 @ 23:50:42
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a
Linn

Det ser ut som vuxenblöjor!

2012-04-10 @ 14:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0