Fjärde akupunkturstillfället - 13 nålar



Hade en sen tid på akupunkturen igen. Och lillan fick åter igen inte följa med in så far och dotter skulle stanna i bilen och åka någonstans. Men hon somnade ändå, vilket var anledningen till varför hon inte var hos någon barnvakt. Låg således ensam under behandlingen. 12 nålar i ryggen och 1 ena ljumsken. Flera nålar kändes ordentligt, värsta än så länge tror jag.

Tog med virkningen. Första bilden är i väntrummet men fick komma in jämnt efter att jag tog bilden. Andra är i sängen men låg jätte obekvämt och sen åkte nystanet på golvet och då gav jag upp. Jag blir jätte sömnig under passen och nu hade jag ju ingen som höll mig vaken, men lyckades hålla mig vaken ändå så jag inte råkade lägga mig på rygg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0