Förberedelser - check, check, check...



Så ja, nu har några av tankarna förflyttats ur mitt huvud och blivit verklighet. Saker dras verkligen ut på tiden om de är väldigt enkla att genomföra! "Jag gör det sedan" eller "jag gör det snart" är väl tankegången. Men nu är det gjort. Dags för nya tankar att flytta in...

  • Spjälsängsmadrassen är uppe på vädring - check!
  • Bilbarnstolen är nu i bilen - check!
  • Nya, olästa, tidningar ligger nu i BB väskan - check!
    (dock är det lite som med det ätbara i väskan - mycket frestande att plocka ur...)
    Bröllopstidning för mig, vill ju inte gifta mig som gravid eller ammande men har ju nästan kommit halvvägs nu. Fotboll för sambon. Behöver nog inte säga något om det...
  • Klippt av alla mina naglar ordentligt - check!
    Saknar dock mina långa naglar, har aldrig såhär korta om det nu inte är något. De har klarat sig igenom bergsvandring, klättring och kanothajk med längden i behåll, de är med andra ord stenhårda och inte så sköna när de i kramp vänds in i handflatan. Vad gör man inte för sin partner? Är faktiskt mest för hans händers skull jag gjorde det än för mina. Japp, jag är världens bästa flickvän...

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0