Lite mer cirkusbilder från igår



En ganska trött jag stapplade efter familjen i snigel takt. Skönt att det var sol i vilket fall!



Ena elefanten var visst gravid... Jag tror det var den vänstra, den såg lika trött ut under ögonen som mig...



"Kan elefanter, kan du" kläckte min mor ur sig när jag kände att jag behövde sitta på något. Jag och den gravida elefanten. Bra att vi är lika...



Jag gillade nog mest åsnorna av alla djur.



Kryckorna får gärna ställas åt sidan när den lille är född!



Kommentarer
Sofie - Mamma till William

Vi har en flytväst till gordon också, en liten miniflytväst med handtag :P haha. Men vi glömde sätta på han den igår :P

2012-04-15 @ 11:51:14
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0