Ur barnamun: 3 ½ år



Idag har jag FF här hemma (familjefritt). Sambon utbildar nya fotbollsdomare, hunden är hos hundvakten fortfarande och även lillan är ute på vift. Hon är och hälsar på sambons ena faster som bor i Säffle regionen. Det är för långt för mig att våga åka så här nära förlossningen. Så jag har alltså ledigt. Lillan skulle packa ned lite leksaker, vilket hon noggrant gjorde. Som ni ser.


Jag - Vad mycket saker du har med. Ska du flytta hemifrån?
Lillan - Men nej, mamma. Sängen står ju kvar...


Detta säger hon hur glatt som helst, och sa något mer om att hon hade massa leksaker kvar också. Kanske borde gå och kolla, för säkerhetsskull...



Kommentarer
Zarah

Nej, det är både cirkus, tivoli och marknad i helgen. Imorgon också kl 11-16 om du missade det idag =)



Även fast du har jobbigt att gå kanske du ska försöka dig på det för att kanske starta förlossningen. Jag fick massa sammandragningar av det >,< lite tidigt att få men jag har ju fött två barn så.. Marknader är utmärkta ställen att få förvärkar på!

2012-04-21 @ 20:35:23
URL: http://zaraaah.wordpress.com
Alexandra gravid v 40

Sv: den 26 är jag beräknad! Fick också ont av vår lilla shoppingtur på 2 timmar, men inga värkar utan bara lite molvärk. Får se om det blir mer framåt natten :-)

2012-04-21 @ 20:42:10
URL: http://alexandrasbloggliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0