Bergsvandring i Norge

 
 
För 2 år sedan befann jag mig här, i Norge, och klättrade och vandrade i berg. Jösses vad tiden går! När man äntligen trodde man var upp på toppen... så se på fan.. det var man då absolut inte- det är en topp till! Minst...
 
 
300 meter från toppen hade någon, eller snarare några, byggt ett hus... Av sten... Vem som orkade släpa trä till bänk, dörr och dörrkarm kan frågas. Och dumförklaras... Jojjo som tar fotot föresten... Firade 1 år här, hon och jag... Jätte glamoröst...  Vi delade på vatten och dextrosol.
 
 
Bjuder er på denna bild. Detta är påväg upp. Sjukt jobbigt. Smält glaciäris bakom mig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0