Choco Moment

 
Kikade runt i mobilalbumet och hittade denna. Var ett tag sedan. Choco Moment är kanske inte någon nyhet längre, men ändå... Jag är lite skeptisk mot alla marabous nymodigheter - har blivit ganska besviken när man väl smakat. Denna hade jag inga direkta förväntningar på, mest att de nog inte heller skulle vara någon höjdare. Men, surprise surprise... Lite som kexchoklad. Jag är inte jätte begeistrad i just kexchoklad, men denna påminde om den. Fast med mer choklad och "riktig" choklad och då funkade det mycket bättre än Cloettas snålvariant...  Jag tar mer än en om man säger så...
 
 


Kommentarer
Looo

Jag älskar att läsa din blogg!! Blir dels på bättre humör, och får mig att kanske överväga en dagbok i elektroniskt format. För visst pratade vi om det?!

Svar: Vad kul :) Ja, jag vill ha ågot att läsa om husrenoveringen, graviditete och senare bebis... men. Varför svarar du inte?
Lilli

2012-08-02 @ 23:53:46
Malin

Håller med dig dom där är farligt goda!
Det är "tur i oturen" att det är så fasligt dyra så att man inte vräker i sig. Om inte annat så skulle det bli väldigt dyrt ;-)

Allt bra med dig o familjen annars?
Jag har varit frånvarande från internet hela sommaren känns det som, men väl sina anledningar antar jag. Ska ta upp bloggandet snart igen tänkte jag :-) Ha d gott!

Svar: hello! ja det tycker jag att du ska göra! har varit in ock kikat massor av gånger nu :P
Lilli

2012-08-03 @ 18:26:02
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0