Den där kossan!

Någon annan som har problem med blogg.se? Sitter nu på sambons dator, och här kommer jag in på min egen blogg. Men på min går det det inte, utan det står bara om att kossan snart ska vara i sin hage igen, men det har stått där i många dagar! Och det är inte enbart mida utan alla som har samma bloggportal. Och denna dator är det krångligare med att lägga in bilder, och personligen är jag inte jätte förtjust i att blogga utan bilder så jag föredarar min egen.
 
Skärpning blogg.se!


Kommentarer
Looo

Japp kossa Mu är framme lite väl ofta för mig också :/

2012-08-09 @ 06:52:08
Looo

Har du nått gott recept på matpaj? Typ västerbottenost paj köttfärs eller grönsak eller något du gjort skälv som va gott :)

2012-08-09 @ 13:40:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0