Årets sista dag!

 
 
Då var det sista dagen för år 2012. Det största som hänt att vår underbara son föddes! (Och att inte världen gick under...) Detta år har gått otroligt fort, och är nog det lyckligaste året jag upplevt! Snart ska vi ta och packa oss i bilen för att åka till svärmor och fira in det nya året. Hoppas jag orkar. Har varit dunderförkyld i flera dagar men det har åtminstone lättat lite nu, laddat väskan med alvedon och otrivin barnnässpray. Låter inte som en sönderrökt man längre, och hostan är inte så intensiv. Till sonens stora lycka. Han blev nämligen rädd var gång jag hostade till, så amningsstunderna gick ju... sådär...
 
Jag har haft noll ork till tankar på nyårsmeny, och vår familj ska visst fixa desserten fick jag veta för några timmar sedan. Tack för den. Hej då chokladmoussetårta... Banana splitt får det bli, vars ingredienser kommer handlas efter vägen.
 
Förövrigt förutom att ha varit sjuk så har även sonen fått sitt första nattliga besök på akuten. Jaja, nu är frånvaron här på bloggen förklarad...
 
Nej, nu ska vi ta och ge oss iväg strax.
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 


Kommentarer
Loo

Gott nytt år till er!

2012-12-31 @ 16:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0