Det som försvinner i snö... Kommer fram när det snöar igen...

 
 
 
Ni vet när något är borta och man har letat överallt på de ställen man kommer på minst 35 gånger? Och alla de där gångerna som man hoppas på att det man letar efter ändå ska ligga på den där platsen som man vet att man har letat på men man tittar på igen ändå? Och hur frustrerande det är när man man inte hittar det? Så har jag känt efter att inte hittat någon av dessa sakerna nedan...
 
Men så skulle jag ta upp adventsljusstaken, blockljus, och så plötsligt slog det mig vart jag lagt siffrorna... Och att jag skulle använda nageldekorationerna till att dekorera just dessa siffror, men att det inte blev av... De har ju bara varit borta... i ett år... Hittade även lite annat smått och gott. Lillan får broschen till sina utklädningskläderna och örhängena denna jul istället...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0