Alla hjärtans dag!




Vad ska ni göra idag, något speciellt för alla hjärtans dag?
Själv har jag iiiingen aning! För det är en överraskning! Eftersom bilens fläkt gått sönder så trodde jag vi skulle ha samma möjlighet som vi hade på vår 5 års dag- då hunden fick åka in akut till veterinären... Alltså inte något särskilt. Men igår kom sambon hem och det första han gjorde var att gå till lillan i vardagsrummet och pratade lite. Min nyfiken väcktes när lillan skrattade triumferande och sa:

"Mamma får inget veta!"   Veta vadå? Varför får inte jag veta? Hallå!

N: Imorgon behöver du inte hämta lillan på dagis.
Jag: Nehej? Vill farmor ha henne?
N: Ja, så du kan säga till på dagis att farmor hämtar. Och att hon är ledig på onsdag.
Jag: ? Ska hon sova över då alltså?
N: Ja. Och sen så ska du möta mig i stan på eftermiddagen imorgon...

Sen flinade han stort. Så något är på gång. Allt jag kommer på är saker jag numera inte kan göra. Typ gå till frisören och färga håret... Får inte gå på massage...  Kan ju inte vara alltför fysisk heller. Jag har verkligen ingen aning! Men det spelar nog faktiskt inte den minsta roll vad vi gör, ska bli skönt att bara hitta på något- bara vi två! Eftersom lillan då alltså är borta idag så fick hon sina paket redan igår. Gömde ett i köket, i vårt rum fanns denna asken med två små paket i (3 i 1), i badrummet samt i hennes rum. Hon blev jätte glad!




Kommentarer
L

spännande!



vi har inga planer alls, som vanligt :)

2012-02-14 @ 15:53:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0