ICAs färdiga potatismos



Vart är latheten påväg? Köpa färdigt potatismos, någon? Det finns frysta potatisklyftor, färdigskalad potatis, färdigtärnade potatis... Enkla saker. Visst, kroketter, potatisgratäng och strips- då det krävs ju lite mer arbete. Men hallå. ICA, kom igen. Potatismoset var att dra det hela för långt. Inte okej. Jag har köpt en enda pulvermos förpackning en gång i mitt liv- det var när jag var ute på vandring i skogen och då packar man bara ned lätta saker i vandringsryggsäcken.

Annars är det hederligt hemmagjort potatismos gjort på nykokad potatis som gäller hos oss! Allvarligt talat, skulle ni köpa detta?


Kommentarer
Sandra Nensén

haha va fan!

2012-02-16 @ 21:02:35
URL: http://sandranensen.blogg.se/
L

Nej



jag vill ha riktig potatis. men när jag bodde hemma åt jag pulvermos. fast numera tål jag det ju inte alls pga laktosen.

2012-02-17 @ 10:11:43
Johanna

HAHA min sambo skulle nog köpa det där tror jag. Alltså för mig är det hemmagjort eller ingen mos alls! Pulvermos är bara blä och det där känns liksom som om de försöker hitta något som är snäppet bättre men det impar inte på mig. ;-)

2012-02-20 @ 07:17:23
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0