Inte okej!



På allvar, detta är inte helt okej. Råkade putta till asken från skrivbordet - endast två satt kvar! Får väl vara tacksam att soffan stod emot så inte allt spriddes över hela golvet! Det var bara att plocka ihop och sortera igen. För övrigt så ska jag köpa en ny verktygslåda - med hänglås! Min sambo är inte särskilt händig, men gör sina försök ibland. Och rotar runt allt! Tänkte börja med hallen, så jag letade upp rätt skruvar. Tänkte om allt var klart så kunde det pusha på att leta upp slagborren. Men vad hittade jag inte? Jo, inga plugg! Inte så motiverad just nu om jag säger så.



Kommentarer
Sandra Nensén

sv det går att bara hyra den första oxå tror jag

2012-02-13 @ 15:39:34
URL: http://sandranensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0