Överraskningen blev:



Ja, gissa vad överraskningen var? Bio! Sambon kom och hämtade och så körde vi i till staden. Gick en sväng i affärerna först, sen in på den obligatoriska Mc Donalds. Köpte med lite gott att äta under filmen, vi var lite wild and crazy och köpte lite nyheter som vi inte provat förut. Tänk vilken risk vi tog! Riktiga äventyrare... För tänk om det hade varit jätte äckligt? Sambon hade omtänksamt bokat platserna absolut längst ut, för att jag enklare skulle ta mig till toaletten. Liten miss var att det blev på den sidan som inte var mot utgången!

Dock gick det bättre än förväntat att sitta så länge och gick bara iväg en gång. Tråkiga var ju att jag fick gå absolut längst fram, och någon mindre begåvad människa förvarade sin svarta väska mitt i gången istället för under stolen så jag höll på att trilla. Inte gjorde de något för att flytta sakerna heller. Så på vägen tillbaka när ett ben sträcktes ut som för att hindra mig blev jag fruktansvärt irriterad. Vände mig om, och se där. Vad är oddsen att sitta i samma bio salong som tre av sina gamla klasskamrater som satt där och flinade?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0