Tisdagsfördriv



Dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Åkte in till stan för ett möte, men då hade jag visst skrivit fel i kalendern, jag trodde det var kl 13 men det var kl 15. Och jag kunde inte så sent för att jag skulle hämta på dagis. Suck! Men vi ombokade till nästa vecka. Spatserade runt några timmar i diverse butiker - lär straffa sig i natt men får passa på när jag för en gång skull är i stan. Kikade in på Ohlssons tyger och fick med mig lite hem.

Med tanke på att vissa dagar är väldigt stilla så behöver jag sysselsätta mig med något, och böckerna tar slut så himla fort! De dagarna jag brukar ha ro att läsa , så brukar det i regel vara 2 böcker utlästa per dag. Väl inne i stan så insåg jag också att mobilen var kvar glömd hemma, vilket i princip aldrig hända. Konstigt det kändes! Kan ju snacka  om beroende… Sen var jag inte helt 100 med om den verkligen var hemma så jag ju mest och funderade på om jag hade glömt eller tappat den. Hade tänkt och kolla när en kompis skulle vara i stan för en evt fika men så blev ju inte fallet då!



Kommentarer
monia

sv: nej netto har vi inte tror jag.. vet inte ens vad det är - en butik eller, haha? Nu känner jag mig dum xD

2012-02-07 @ 16:41:02
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Anna Johansson

SV: Tack så mkt :) Jag hade en sån barnvagn till Lukas, fast modell-mkt-äldre :D och jag älskade den :) Hoppas ni blir lika nöjda :)

2012-02-07 @ 17:17:02
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0