Gravid igen- Äntligen!



Sist vi var hos barnmorskan fick vi en ny bok. Gravid igen. I princip överallt är det ju mestadels böcker och information för förstföderskor. Och kanske något kapitel om syskon eller så. Inte mycket alls. Här så fokuserar vi nog mest på lillan. Att hon ska bli storasyster. Inte så mycket att vi ska bli tvåbarnsföräldrar.

Men nu har det kommit en hel bok, inte illa! Det är så mycket jag är nervös över, och lite rädd för faktiskt. Har ju inte så många kompisar runt om att prata med om det heller. Vi var ju bland de första ut med att överhuvudtaget få barn, och nu när de andra börjar få sitt första barn och allt vad det innebär så ska vi alltså ha vårt andra. Ska lägga mig och läsa denna sen- hoppas den är någorlunda vettig.



Kommentarer
L

prata med mig! jag har ju inga svar, men prata kan man ju!

2012-01-22 @ 20:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0