Vill sova men...

Jisses vad trött jag är. Vill göra som lillan, och gå och lägga mig tidigt. Men icke! Grannarna ovan verkar ha FF igen. Lillan var jätte trött idag, och ville somna på soffan redan vid 18. Så det var bara att dra på henne overallen och gå ut och leka en stund så hon piggnade till. Med det köpte vi oss tid ända fram till 19.40. Dock vaknade hon när de höjde ovanför för ett tag. Mamman verkar inte direkt som en drömgranne. Hon blänger bara när man möts och hälsar inte eller något sådant och inte dottern heller. Personligen tycker jag att det är allmänt hyfs att säga tack när någon håller upp dörren åt en?

Jag blir visst lite gnällig när jag är trött. Tog upp en bagel ur frysen, som redan var delad och rostade. Jätte gott! Så det förvandlandes till en smarrig laxtoast. Man får väl utnyttja vakentiden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0