BVC 10 veckor!

 
Nu är han + 10 veckor (!) och vägde nu i tisdags 5860 gram, mätte 60.5  centimeter i längd, och mätte 40.5 centimeter i huvudomfång! Han växer på rejält, den grabben! Hittade Lillans "hälsobok" och om man tittar på ett när hon var i den åldern ungefär så vägde hon 5170 gram! Dock var hon 59.5 centimeter i längd. Nästan 700 gram skillnad! 3 ½ stor chokladkaka...
 
Jag producerar nog inte mjölk, utan snarare grädde vad det verkar som -  eller kanske snarare chokladmjölk med tanke på att jag ätit choklad varje dag sedan han föddes... Mmm... (Marabou!) Jag är sugen på choklad i just detta nu. Godisskåpet i köket nästa... Trots att det inte är lördag. Bara jag och Liten hemma nu och han skvallrar inte...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0