Housewife style!

 

Nu är det dags att varva ned känner jag... Tog just ut sista plåten, utav tre, chokladcookies så nu kan jag släppa tankarna på ugnen... Känner mig rätt förträfflig, mer än vanligt alltså, idag ändå. Hunnit med en del i bara farten. Dammsugit, diskat, tvättat/ hängt den, bakat en choklad och lime kaka (ja, igen...) och cookies (tja, ja - även dessa har gått lite på repeat...), handlat mat, bjöd mor och lillasyster på kaffe och fika... Sambon var iväg och dömde cup idag, så det kändes lite ensamt först så behövde lite sällskap. Han har nu gått på semester, men ändå får man knappt se karlsloken!

 

Min tröja idag kan intyga att jag är en klumpig småbarnsmamma. Mjölkfläckar efter Liten, jag har tappat mat över mig, spillde mjölk vid maten på både ut och insidan utav tröjan och nyss tappade jag min kaka med florsocker så har ett vitt puder över ena bröstet. Tack och lov att vi har tvättmaskin!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0