Sovmorgon

 
Godmorgon! Jag har just kommit upp. Imorse tog sambon med barnen och hunden och lämnade mig ensam kvar i sängen. Ensamtid! Dock somnade jag ungefär samtidigt som dörren stängdes (men inte låstes). Så det blev mer sömntid än egentid... Jag är oftast ganska sarkastisk är jag är övertrött - som igår, men nu känner jag mig utsövd. Idag har vi nog ingenting inplanerat. Är nog en av de få dagarna det varit så. Men vi får se hur det blir, har sedan  graviditeten blivit ännu mer rastlös. Som om jag måste ta igen den missade tiden.  
 
Har en massa blåbär som bara skriker om att bakas med så det blir nog en stund i köket. Vad ska ni göra idag?
 


Kommentarer
L

Njuta av att inte behöva ta hand om sjuka föräldrar!
Jag ska göra absolut ingenting!

2012-07-30 @ 17:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0