Tårtpinglan

 
Idag tog vi oss en tripp till Tårtpinglan som ligger här i Karlstad. En liten hemmabutik med massor utav baktillbehör. Skulle "bara" ha en oblat, men det trillade liksom ned lite till i påsen i bara farten... Disciplin 0. Kan inte ens säga att jag var duktig och slutade på grund av att jag hittat allt jag ville ha, utan för att jag fick sluta för att kontanterna  tog slut... Hon tar kort, men fick hejda mig... Tårtpinglan och Art Decor på Våxnäs är bra farliga för plånboken. Minst sagt... Sambon kommer aldrig släppa iväg mig igen... Men gillar ni att baka så kika in där!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0