Vårdcentralen

 

Varit till vårdcentralen idag, och slagit massor av flugor i en blöt smäll! Det regnade nämligen hela promenaden dit och hela promenaden hem... Vägde och mätte Liten på öppen mottagningen, bokat tid för att se över Lillan, bokat tid för mig på en sen efterkontroll samt sätta in hormonspiral. Fick även receptet utskrivet så ska komma ihåg att hämta ut på något apotek någon gång.

 

Ingen panik då jag fick tiden 14 augusti - och då hade jag nog mer tur då det är semestertider. När jag hade fått Lillan så satte vi in en hormonspiral, och då var det en gräns på 20 år för att få den billigare, och nu har de höjt den gränsen till 25 år så jag kommer få den till halva priset även denna gång! Vilket är helt okej enligt mig!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0