Vattenkrigskalas!

 
 
Idag var vi bjudna på 3 års kalas! Temat var vattenkrig! Det var laddat med vattenballonger och 15 water shooters samt stora tunnor med vatten strategiskt utplacerade för att fylla på dem. Det var meningen att vi skulle äta först, men det började med att det var barnen som smånallade vattenballonger - och sedan föll vuxen efter vuxen efter för frestelsen och kriget var ett faktum!
 
En blöt värd fick avbryta för att grilla en kort stund... När vovven märkte att kriget blossade igång gjorde hon tvärt reträtt från tiggeriet och flydde till säkerheten i partytältet som var försedd med väggar... Väl inne placerade hon sig längst in och under bordet...
 
Försvarsinstinkt 0...
 
 
 
 
 
"Är det över nu?"
 
 
 


Kommentarer
L

Vilken kul idé för barnkalas!

2012-06-24 @ 00:39:54
L

Sv: ja men precis!! Jag har saknat hostmedicin! Det finns nämligen bara en som funkar på mig o den är inte gravidvänlig!

Oh ja, vi får några år på oss att öva innan det verkliga testet kommer menar du ;-)

2012-06-24 @ 09:30:32
L

Sv: ja men precis!! Jag har saknat hostmedicin! Det finns nämligen bara en som funkar på mig o den är inte gravidvänlig!

Oh ja, vi får några år på oss att öva innan det verkliga testet kommer menar du ;-)

2012-06-24 @ 09:30:33
Sofie - Mamma till William

åh så roligt med vattenkrig, vilken rolig idé till ett kalas :D

sv: hehe, aa, jag har stört mig på den X antal gånger kan jag säga, men äh, vill man vara fin får man lida pin, typ :P haha.

Svar: ja, eller hur! Här ska det bli 4 års kalas i slutet på augusti och jag har typ noll i idebanken just nu. Vill ju inte sno konceptet helt
Lilli

2012-06-27 @ 22:37:14
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0