Dagsrecension



Klockan passerade 05 innan jag somnade.
Lillan vaknade vid 06.30 och var jätte pratig. När de kommit iväg försökte jag somna om, men det var svårt. Väl insomnad så vaknade jag snart igen av en mardröm. I den så gick lillan rätt in i den djupa delen i en pool och jag fick dyka för att rädda henne. Det var ingen rolig dröm, då var gårdagens en dröm om rosor i jämförelse... Låg och drog mig tillslut innan ett besök i duschen. Sen kom min mamma så åkte vi iväg och kikade på babykläder och så hjälpte hon mig med veckohandlingen. Mötte en gammal klasskamrat från gymnaiet, Z, och hon fick sitt första barn samma år som mig. Nu hade hon även fått en liten till, som nu var 5 månader. Lite kul.

Vi hämtade lillan och så gick de iväg på en promenad med hunden. Sen var det dags för min mor för att åka hem och lillan och jag började pyssla, och sambon kom hem i samma veva. Vi pysslade klart alla tre och började förbereda maten. Förberedde även lite påskpyssel som ska göras en annan dag. Mer om allt pyssel kan jag visa en annan dag.

Vad har ni gjort idag?



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0