Dilemmat i mig



När jag hade mina turer i "utlandet" så köpte jag alltid med något hem, till var och en av familjemedlemmarna. Efter bergsvandringen i Rondane så fick jag höra av en som var med att "detta är minsann världens godaste öl". Så när vi stannade till en vecka senare en sista gång vid en norsk lite närbutik köpte jag med ett 6 pack som jag lyckades få hem utan att krossa en enda flaska med all min packning. Så nu i helgen då vi var barnlediga och sambon kom hem från fotbollen skulle han sätta sig med en öl och chips och titta på en match. För att inse att ölen hade ett bäst före datum, 26 mars 2011! 

Nykteristen i mig jublar, att min sambo i princip aldrig dricker. Ekonomen i mig däremot kvider och lider lite, ölen var ju svindyr... 



Kommentarer
Anonym

Det är typ godaste ölen. Hagges favorit btw. Morsan köpte alltid med den till honom.

2012-03-19 @ 09:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0