Hämtat Kronans babybox



Hämtat Kronans babybox, och i detta låg:


1 necessär  
1 napp från MAM 0-6 månader
1 Natusan babyolja 15 ml
1 Natusan first touch bath 40 ml
1 Natusan våtservetter 24 pack
1 Natusan amningskupor 2 st
1 ACO cleansing wash intimate care 50 ml
1 Babyseba Diaper Cream 10 ml
1 Babyseba Baby Cream 10 ml
1 Babyseba Bubble Bath 25 ml
3 långa maxi bindor
1 rabattkupong på Brauns öron termometer (557 kronor istället för 619 kronor)
1 rabattkupong på Kronans egna produktserie 20 %
1 erbjudande på att köpa Stora boken om barn för 99 kronor istället för 138 kronor
1 Babymassageguide från Natusan


Kan tycka att apoteksgruppens box var något roligare, med tidningar. Men alla småprodukter är ju alltid bra att ha med i skötväskan, och necessären får följa med i BB väskan. Ska visst följa med ett blöjpaket med, enligt en vän, så jag ringde för att kolla. Tur att jag gjorde det, för nästa gång jag är där så kan jag bara gå in och hämta ut ett.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0