Jaha...

Sambon är nu hemma efter att ha dömt. Han cyklade även dit så nu så tycker han att det berättigar honom att sitta och äta grillchips och titta på hockey. Kul att hitta på något när man väl har chansen när lillan är borta? Istället för att dansa medans katten är borta så sitter råttan i soffan med ena datorn i knät...

Funderar på vad en annan ska hitta på, och om man skulle göra något ikväll. Sambon grusar alla planer av någon form av tid utanför hemmet med att det är final i melodifestivalen... Vad hände här liksom? Funderar på om man skulle ringa runt och bjuda in folk till middag, men inser att de flesta i omgivningen antingen har småbarn och att man kanske är något sent ute att fråga efter barnvakt eller de som inte har ett minsta intresse av melodifestivalen utan hellre är i krogmiljö. Det sista är ju ingenting för mig nu, så det lär bli slötid framför finalen alltså.

Ska nog dra mig ut i köket, för att baka eller laga något gott. Vad gör ni ikväll?



Kommentarer
L

Du kunde kommit till oss, vi hade lördagsmys med svägerskan en killkompis och massa chips :)



annars antar jag att du tänker på mig i krogmiljön ;)

melodifestivalen är inte min grej, men svägerskan övertalade mig.

2012-03-11 @ 10:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0