Lillan gör födelsedagspresent till pappa


Direkt efter att vi kom hem från dagis så började vi med en present till sambon.
En vit mugg och en massa porslinsfärger. Lillan skulle måla en personlig mugg som pappa kunde ha på jobbet. Hade ett par timmar på oss innan sambon väl skulle vara hemma, och anledningen att vi gjorde den såpass sent, och inte för några dagar sedan, var för att lillan inte skulle avslöja sig vad det skulle bli för present... När vi var klara så gömde vi undan muggen för att torka. Slog in den försiktigt och senare så fick han den. Och med tanke på färgen så sa jag:

Jag: Var försiktig när du öppnar den.
Lillan: Ja, var försiktig, det är en kopp.

Men vad fan! Jahopp... Så gick det med det... Det gick ju nästan...




Kommentarer
Jessika - Mamma till Milton ♥

Sv: Man kan använda den på ärr också :) Endel har använt den mot celluliter/gropar på låren, men det vet jag inte hur bra den funkar mot. Använder du en med kortare nålar, typ 0.2-3 mm kan du använda den i ansiktet mot t.ex acneärr.



Googla lite så får du fram en massa information, det är så jag har lärt mig allt! :)



Om det gör ont? Mjaa, det beror ju på hur hårt du trycker, jag som är extemt nål/stick-rädd trodde inte jag skulle klara det när jag såg dermarollern första gången, men det var mindre smärtfritt än jag föreställde mig! Det gör lite ont, men helt klart så man klarar av det! :)

2012-03-03 @ 06:24:43
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Johanna

HAHA jag dör vad kul! Gillade "kalsonginlägget" nedan också, haha! Kan inte vänta tills vår är stor så att man får uppleva sådana där situationer. Haha!

2012-03-03 @ 09:18:15
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Linn

Åh smart och gullig idé!

2012-10-05 @ 22:27:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0