Lite om dagen



En lugn och ensam dag har det varit idag. Sambon åkte iväg vid 9 denna morgon i fotbollsrelaterade uppdrag. Han var ute med hunden innan, så hon har mest legat och snarkat efter det. Han kom hem en sväng runt 15 och åkte igen, och tog hunden med sig. Om mindre om en timme ska vi på middag, och så hämta hem dottern. Hur det nu går... Hon kanske inte vill med hem? Jag tippar att det blir lite sura miner...

Själv har jag suttit med lite pyssel. Håller på att sy lillans andra rosa prinsesskjolshistoria i tyll. Hon ska få den i sitt "storasyster" paket hade jag tänkt mig. Paketet - eller snarare paketen får hon när vi är iväg på BB. Lite för att sysselsätta sig medans vi är borta, och så brukar omgivningen i regel ge presenter till bebisarna så vi vill inte att hon ska bli bortglömd eller känna sig utanför.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0