Mammas lilla hjälpreda!



Insett att jag haft kryckorna i närmare 2 månader nu. I början var det bara när jag var ute på "längre turer" och på nätterna. Numera är de med jämt och det är bara inomhus som jag ibland är utan. Har varit lite jobbigt med promenaderna med hunden, flexikopplet är bra då hon kan röra sig längre men den är oerhört klumpig att hålla i medans man samtidigt håller i en krycka.

Men lillan är jätte duktig när vi är ute! Bra att ha en lydig hund och ett barn som är tillräckligt stor för att hunden inte ska få göra helt som den vill! Jag bara hoppas och ber om att de inte ska komma på att de faktiskt har övertaget över mig, egentligen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0