Småfyndat



Sambon är iväg och håller kurs och lillan är hos svärfarmor och bakar tårta, så passade jag på att sällskapa lite med Linn. Vi åkte iväg till en av de lokala loppisarna och spenderade någon timme. Hittade lite kul småkrafs, bland annat dessa. Skitfula ljusmanschetter i sig är första tanken, men massa pärlor är andra tanken i mitt huvud. 20 kronor för alla 4 var rätt okej pris ändå, har liknande småpärlor som redan är påsydda på lillans senaste kjol, med de håller på att ta slut. Ska sätta mig med avbitartången sedan och sortera upp dem. Funderar på att vänta på att lillan ska komma hem för att få hjälp. 



Kommentarer
Linn

Jag tycker att de är rätt fina som de är, men så gillar jag 60tal också ;-)

2012-03-18 @ 21:47:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0