Surr surr surr



Väldigt mycket tankar som snurrar i huvudet idag. Virrvarr. Hur kommer framtiden bli? Försöker slå bort alla tänk om. Är nog en väldans massa hormoner som är med och spöker misstänker jag. Försöker komma på saker som ska göra mig glad. Jag är mest trött nu dock. Bättre dag imorgon kanske. Imorgon ska jag ha kommit på något att göra som är kul! Kanske blir bättre, snart är sambon hemma så man kan få sig lite avslappnande massage, och prata av sig lite. Han har varit uppe i Torsby och hållit i något möte med en fotbollsklubb.



Kommentarer
Lovelyeverafter

Fin bild! :)



SV: Hehe, ja sålänge hon inte ser att hon har tofs/klämma i håret så märker hon inte av det :) Men det händer ibland att hon pillar i sitt hår och upptäcker det, då åker den av :P

2012-03-06 @ 00:03:48
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0