Ur barnamun: 3 ½ år



Skulle kunna tro att hon ska flytta hemifrån - hon hade en mindre påse till att ha i bilen...

Lillan ska sova borta i helgen, åkte idag och kommer hem på söndag. Så igår fick fredagsmys och lördagsgodis slås ihop till torsdagsbus. Åt hamburgare och pommes  och gjorde sockervadd till dessert, tror lillan åt hela tre stycken! Tittade på en Pippi Långstrump film fastän klockan var mycketSå när vi läst godnattsagan och släckt lampan blev jag lite känslosam…

Jag - Hur ska mamma klara sig utan sin älskling hela helgen?
Lillan - Du har ju pappa!
Jag - Men jag har ju inte din kind att gosa med...
Lillan - Stackars dej!

Ja, det är ju klart... Stackars, stackars, mig!



Kommentarer
naddie.

Ha! dom är för söta dom små liven :)

2012-03-09 @ 23:40:59
URL: http://naddiegoespublic.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0