Inte riktigt min dag

Inte min dag idag... Börjar med att jag vet att sambon inte kommer hem förens sent ikväll - fotboll direkt efter jobbet. Inget dagis idag heller. Tog fel på BVC tiden, skulle varit kl 11 men fick en ny 13.30. Insåg att jag inte hittar min plånbok. Någonstans. Så kunde inte passa på att handla middagsmaten. Har väldans otur med den där plånboken på senare tid... Gick iväg till ena öppna förskolan, för att göra avtryck på barnens händer och fötter. Men då hade hon inte tid. Går till BVC som ligger i närheten, och när jag ska ta quadroliften och böjer mig för att ta med skötväskan som jag ställt under inser jag att den står kvar på förskolan. Innehållande min systemkamera... Språngmarsch tillbaka då alltså.

Skulle ha playdate med Anna och två barn, som är i samma ålder som lillan ungefär, men det föll bort ur huvudet det med. När det senare plingar till i telefonen är humöret allt annat än på topp. Men fick förståelsen och förslaget om att ta det en annat dag. Väl hemma igen ser jag att jag glömt slänga in det nya nattlinnet som jag fick i mors dagspresent i den tvättomgången som jag satte igång i morse. Ser även att TENS maskinen som skulle tillbaka till vårdcentralen, fortfarande ligger kvar hemma... Nu sitter jag och tröstäter chokladcookies med några glas mjölk. Känns lite bättre... Fast börjar må lite illa...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0